Verzending en levering

LANDEN WAARD WORDT GELEVERD EN LEVERINGSBEPERKINGEN

  • Postbusadressen en militaire APO-adressen worden niet aanvaard.
  • Levering op zaterdag is enkel mogelijk in België en Frankrijk. Wat betreft de andere landen, wordt er geleverd van maandag tot vrijdag, uitgezonderd op feestdagen.
  • Via onze site www.kitchendaid.co.uk kan u bestellen voor bestemmingen op het vasteland in het Verenigd Koninkrijk (niet op de eilanden).
  • Producten besteld op www.kitchenaid.fr worden geleverd in Frankrijk (enkel vasteland) en Monaco.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.de worden geleverd in Duitsland.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.be worden geleverd in België.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.nl worden geleverd in Nederland.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.it worden geleverd in Italië.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.fi worden geleverd in Finland.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.at worden geleverd in Oostenrijk.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.dk worden geleverd in Denemarken.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.se worden geleverd in Zweden.
  • Producten besteld op www.kitchenaid.ie worden geleverd in Ierland.

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en de gekozen verzendmethode. De verzendkosten worden op het einde van het bestelproces apart vermeld. Zo komt u bij de betaling niet voor verrassingen te staan. U kan kiezen tussen de standaard levermethode (goedkoper, maar trager en de leverdatum kan niet worden aangekondigd) of de expressverzending (sneller en u geniet van de beste termijnen).

INFORMATIE OVER LEVERTIJDEN

Wij informeren u via e-mail van zodra de goederen in ons magazijn verzonden worden. Deze e-mail bevat de verzendinformatie van uw pakket, het pakketnummer en een hyperlink om uw pakket te volgen op de website van de transporteur. Op deze website is contactinformatie beschikbaar.

Producten worden enkel geleverd in de landen waarvoor de website de levering toestaat. We doen ons best om de bestelde producten te leveren binnen het tijdschema aangegeven op de individuele bevestiging die aan de gebruiker wordt toegestuurd per e-mail. Deze levertijden zijn niet gegarandeerd. U kan er zich niet op beroepen. Verkeerdelijk meegedeelde adressen zijn de verantwoordelijkheid van de gebruiker en kunnen aanleiding geven tot extra kosten die zullen worden doorgerekend aan de gebruiker.
Alle goederen worden verstuurd door Frucon². Indien uw product niet binnen de aangegeven tijdspanne is geleverd, kan u ons contacteren via kitchenaid@frucon.net met vermelding van uw klantnummer of ordernummer. Mochten wij door uitzonderlijke omstandigheden er niet in slagen uw bestelling binnen de 30 dagen na de bevestigingmail uit te sturen dan kan u deze bestelling kosteloos annuleren en wordt de terugbetaling gegarandeerd.
De verzending wordt steeds uitgevoerd door een professionele koerier. Voor het in ontvangst nemen van de goederen wordt een handtekening vereist. U aanvaardt dat een zending mag worden afgeleverd aan een persoon, andere dan de aanvrager, indien deze zich op het door u aangegeven adres bevindt. Wanneer bij aflevering niemand aanwezig is, zal u worden gevraagd een nieuwe afspraak te maken voor een tweede aanbieding. Dit kan telefonisch of via een kaartje in de brievenbus.

Aankoop annuleren

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren op het door u gekozen adres. Hierdoor kunnen we een bestelling die al onderweg is niet wijzigen. Het adres kan dus, nadat de bestelling verzonden is, niet meer worden gewijzigd. Ingeval u uw bestelling wenst te annuleren, aarzel niet om onze klantendienst zo snel mogelijk te contacteren. Uw order kan enkel worden geannuleerd indien het nog niet is opgestuurd.
Indien wij uw bestelling niet op tijd hebben kunnen annuleren, raden wij u aan om de levering te weigeren. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen nemen wij contact met u op. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. De gemaakte kosten worden wel in rekening gebracht.
Wilt u een order weigeren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via kitchenaid@frucon.net.

DEFECTE PRODUCTEN

Bij ontvangst vragen wij u de goederen te inspecteren en indien er problemen zijn de bon niet af te tekenen, of het probleem duidelijk op de bon van de transporteur te vermelden. Breng ons binnen de 24 uur op de hoogte van het voorval via kitchenaid@frucon.net. Indien het defect een productie- of materiaalfout is van KitchenAid of indien Frucon² u de verkeerde goederen heeft geleverd, staat Frucon² in voor de verzendkosten voor het terugsturen van de goederen.

Verlanglijstje

U moet zijn ingelogd om producten aan uw verlanglijstje toe te voegen.

Inschrijven

Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.