Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen>Webshop help>Shoppen en bestellen>Een bestelling plaatsen> Heb ik een 'Mijn account' nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Heb ik een 'Mijn account' nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Wil je weten of je een account moet aanmaken als je een product online wilt kopen? Meer informatie

Je kunt op de KitchenAid website een bestelling plaatsen zonder een 'Mijn account' aan te maken. Het aanmaken van een account heeft echter wel voordelen, omdat je gegevens daardoor worden opgeslagen en je deze dus niet bij elke bestelling opnieuw hoeft in te vullen.

Voordelen van 'Mijn account'

Door een account aan te maken, kun je makkelijker:

  • Al je gegevens bekijken
  • Je bestelgeschiedenis raadplegen
  • Meerdere adressen opslaan
  • Snel bestellen met vooraf ingevulde formulieren
  • Je facturen downloaden
  • De status van je bestelling volgen

Als je nog geen 'Mijn account' hebt, kun je dit doen door op het Klant-icoontje te klikken, bovenaan rechts of bij het afrekenen.

Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.