Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen>Webshop help>Shoppen en bestellen>Productbeschikbaarheid> Kan ik producten reserveren of een pre-order plaatsen?

Kan ik producten reserveren of een pre-order plaatsen?

We snappen dat het frustrerend kan zijn wanneer een product dat je graag wilt hebben, niet op voorraad of niet verkrijgbaar is. Lees hier wat je kunt doen.

We doen er alles aan om aan de vraag naar onze producten te voldoen. We weten hoe vervelend het is als een product dat je graag wilt hebben, niet op voorraad is. En hoewel het niet mogelijk is om producten te reserveren die op dit moment niet verkrijgbaar of niet op voorraad zijn, is er nog een optie.

Je kunt op de knop 'E-mail mij bij beschikbaarheid' klikken op de productpagina en je e-mailadres achterlaten. Je krijgt dan een mailtje zodra het product weer op voorraad is. Denk er wel aan dat wanneer jij de melding krijgt, andere klanten deze ook hebben gekregen en de voorraad dus snel weer kan opraken, afhankelijk van de vraag en beschikbaarheid.

Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.