Skip the navigation

Mijn product werkt niet of is beschadigd. Wat nu?

Als je een KitchenAid product hebt gekocht dat defect of beschadigd is, laat dit dan binnen 14 kalenderdagen na bezorging aan ons weten, zodat je kunt beslissen of je het product wilt retourneren of ruilen. Wat je moet doen

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent met je nieuwe aankoop. Als je producten niet naar behoren functioneren of er beschadigd uitzien, neem dan binnen 14 kalenderdagen na bezorging contact met ons op om deze te kunnen retourneren. We storten je aankoopbedrag terug of sturen je een vervangend product, aan jou de keus.

Lees Hoe kan ik een gekocht product retourneren? voor alle informatie over hoe het werkt.

Wat gebeurt er nu?

Zodra we je retouraanvraag via bovenstaande methode hebben ontvangen, neemt onze klantenservice contact met je op om een terugbetaling of retourzending af te handelen. We bieden onze excuses aan voor enig ongemak.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Was dit artikel nuttig?

yesno