Startpagina>Klantenservice> Verzending en levering
Verzending en levering
Als je jezelf op een product trakteert, wil je het natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. In de leveringsinformatie hieronder zie je hoe het werkt.
Bestemming van levering en beperkingen

Levering vindt plaats van maandag t/m vrijdag, behalve op feestdagen. Levering op zaterdag is alleen mogelijk in België en Frankrijk. De producten op www.kitchenaid.co.uk worden overal in het Verenigd Koninkrijk geleverd, met uitzondering van het eiland Man en de Kanaaleilanden. Postbusadressen en militaire APO-adressen worden niet geaccepteerd.

Welke website levert aan je land?

Wat zijn de verzendkosten?

De totale verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming en de gekozen verzendmethode. Deze kosten worden afzonderlijk weergegeven in je winkelwagen. Je komt bij het afrekenen dus niet voor verrassingen te staan.

Je kunt kiezen tussen:

  • Laag tarief - minder duur maar het duurt langer en er is geen gegarandeerde leveringsdatum
  • Exprestarief - sneller en met gegarandeerde leveringsdatum

Leveringsduur en tracking

Zodra we de bestelde artikelen vanuit ons KitchenAid magazijn verzenden, sturen we je een e-mail om je daarover te informeren

In deze e-mail vind je:

  • de verzendinformatie voor je pakket
  • het pakketnummer
  • een hyperlink waarmee je het pakket kunt volgen op de website van de bezorgdienst

Je vindt de contactgegevens van de bezorgdienst op de website van het desbetreffende bedrijf.

Mijn accountupdates

De status van je bestelling en de geschatte levertijd kun je ook vinden onder Mijn account op onze website. De status van je bestelling wordt hier regelmatig bijgewerkt. Op het moment dat je pakket wordt klaargemaakt voor verzending, ontvang je hierover bericht via e-mail en delen we onder Mijn account een link waarmee je je pakket kunt volgen.

Heb je nog geen Mijn account? Klik hier om er nu een te maken.

Alle artikelen worden verzonden vanuit ons KitchenAid magazijn in Antwerpen, België. Neem contact met ons op als je product niet binnen de opgegeven termijn is geleverd.

Lang wachten? Als je in een uitzonderlijk geval je bestelling niet binnen 30 dagen na ontvangst van de e-mail met de verzendmelding hebt ontvangen, kun je je bestelling annuleren en een volledige terugbetaling aanvragen. Let op: vanwege de COVID-19-pandemie en het vertrek van Groot-Brittannië uit de EU kan de verzending momenteel iets langer duren, waardoor pakketten vertraagd zijn.

Om ervoor te zorgen dat je je pakket veilig ontvangt, worden al onze pakketten verzonden door een professionele bezorgdienst en moet er worden getekend bij ontvangst. Als je niet aanwezig kunt zijn, kun je een andere wettelijk gezien volwassen persoon vragen om voor je te tekenen. Als er niemand op het adres aanwezig is, wordt je gevraagd contact op te nemen met de bezorgdienst om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

Neem contact op

Als je de informatie die je zoekt niet kunt vinden, kun je gerust contact opnemen met ons team.

Neem contact op
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.