Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen>Webshop help>Verzending en levering> Kan ik de verzendmethode nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Kan ik de verzendmethode nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?

Als je bestelling voltooid is en je wilt de verzendmethode nog wijzigen, is dit helaas niet mogelijk. Lees hier wat je kunt doen.

Na het plaatsen van je bestelling is het niet meer mogelijk om de verzendmethode te wijzigen. Neem bij problemen contact op met onze klantenservice om je bestelling te annuleren. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste verzendmethode.

Hoe je contact met ons opneemt

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice [per e-mail] (contact.webshop@kitchenaid.com) of [telefonisch 00800 381 04026] (tel: 0080038104026) (Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur)

Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.