Skip the navigation

Kan ik na het bestellen mijn adres nog wijzigen?

Kom je er na het afrekenen achter dat je een ander factuuradres of bezorgadres had moeten invullen? Lees hier wat je kunt doen.

Je kunt een adres nog wijzigen als je direct na het plaatsen van je bestelling contact met ons opneemt.

Je kunt het bezorg- of factuuradres van je bestelling meestal nog wijzigen door onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail op contact.webshop@kitchenaid.com of telefonisch op 00800 381 04026. (Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur)

Wat als het pakket al is verstuurd?

Als je pakket al is verstuurd, (bijv. als je al een trackinglink voor je pakket hebt gekregen), neem dan rechtstreeks contact op met de bezorgdienst om te kijken of je het bezorgadres kunt wijzigen. We verzenden doorgaans met DHL. Je vindt hun contactgegevens in de e-mail die je hebt gekregen nadat je pakket is verzonden.

Gerelateerde veelgestelde vragen

Was dit artikel nuttig?

yesno