Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen>Webshop help>Verzending en levering> Wat gebeurt er als mijn pakket vertraagd is?

Wat gebeurt er als mijn pakket vertraagd is?

Er kunnen zich bepaalde omstandigheden voordoen waardoor de bezorging vertraagd is. Het spijt ons wanneer dit gebeurt. Wat je moet doen

Als de bezorging vertraagd is door onvoorziene omstandigheden of gebeurtenissen, bieden we onze excuses aan voor het ongemak. We zullen je op de hoogte houden van de nieuwe geschatte bezorgdatum.

Zodra je bestelling ons KitchenAid magazijn verlaat, sturen we je een e-mail met daarin de verzendinformatie over je pakket, het pakketnummer en een link om het pakket te volgen op de website van de bezorgdienst. Op de website van de bezorgdienst staan ook hun eigen contactgegevens.

Wanneer je pakket niet zoals verwacht wordt bezorgd, neem dan [contact met ons op per e-mail] (mailto:contact.webshop@kitchenaid.com). Als je je bestelling niet binnen 30 dagen na ontvangst van de e-mail met de verzendgegevens hebt ontvangen, kun je je bestelling annuleren en een volledige terugbetaling aanvragen.

Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.