Skip the navigation

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

We willen graag dat je je pakket zo snel mogelijk ontvangt, zodat je ook zo snel mogelijk van je aankoop kunt genieten. Lees hier alles over de bezorgtermijnen.

De levertijd is afhankelijk van de bestemming en de verzendmethode waar je bij het afrekenen voor kiest.

Je kunt kiezen tussen een tarief voor ‘standaardlevering’ (goedkoper maar langere verzendtijd en geen gegarandeerde bezorgdatum) en ‘expresslevering’ (sneller en met een gegarandeerde bezorgdatum). Wanneer je online bestelt, worden de huidige levertijden weergegeven op de productpagina's en bij het afrekenen. Deze worden regelmatig bijgewerkt en kunnen variëren tijdens drukke periodes zoals de feestdagen (bijvoorbeeld met de Kerst) of bij uitverkoopacties (zoals Black Friday).

De status van je bestelling en de geschatte levertijd kun je ook vinden onder 'Mijn account' op onze website. De status van je bestelling wordt hier regelmatig bijgewerkt.

We sturen je een verzendbevestiging zodra je bestelling ons KitchenAid magazijn verlaat. Hierin staat de verzendinformatie over je pakket, het pakketnummer en een link om het pakket te volgen op de website van de bezorgdienst. Op de website van de bezorgdienst staan ook hun eigen contactgegevens.

We delen bovendien een link in 'Mijn account' met de trackingdetails.

Waarvanuit onze producten worden verzonden

Alle producten worden verzonden vanuit het KitchenAid magazijn in Antwerpen, België.

We verzenden uitsluitend via een professionele koerier. Je handtekening voor ontvangst is noodzakelijk; als je niet thuis bent en dus niet in staat bent om te tekenen voor ontvangst, kun je een meerderjarig iemand vragen om voor jou te tekenen. Als niemand het pakket in ontvangst kan nemen, vragen we je contact op te nemen met onze bezorgdienst om een nieuwe bezorgdatum in te plannen.

Wat als je het pakket niet op de verwachte datum hebt ontvangen?

Als je pakket niet op tijd is bezorgd, laat ons dit dan weten door ons een mail te sturen. In het uitzonderlijke geval dat je een artikel niet binnen 30 dagen na de verzendbevestiging hebt ontvangen, kun je ervoor kiezen om je bestelling te annuleren en een verzoek tot volledige terugbetaling in te dienen.

Let op: levering op zaterdag is alleen mogelijk in België en Frankrijk. In overige landen zal de bezorging plaatsvinden van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Was dit artikel nuttig?

yesno