Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen>Webshop help>Shoppen en bestellen>Mijn bestelling annuleren of wijzigen> Wat als ik per ongeluk meerdere bestellingen heb geplaatst?

Wat als ik per ongeluk meerdere bestellingen heb geplaatst?

Soms zorgen computerproblemen zoals paginaverversingen, crashes of vertraging op de lijn ervoor dat er meerdere bestellingen tegelijkertijd worden geplaatst. Lees hier wat je moet doen als dit gebeurt.

Als je per ongeluk meerdere bestellingen plaatst, kun je dit niet annuleren via de website. Maak je geen zorgen, maar neem direct even contact op met onze klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen.

Hoe je contact met ons opneemt

Je kunt contact met ons opnemen per [e-mail op contact.webshop@kitchenaid.com] (mailto:contact.webshop@kitchenaid.com) of [telefonisch op 00800 381 04026] (tel: 0080038104026). Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal (maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.)

We helpen je graag om het probleem op te lossen.

Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.