Startpagina>Klantenservice> Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Veelgestelde vragen>Webshop help>Verzending en levering> Ik heb niets ontvangen, wat kan ik doen?

Ik heb niets ontvangen, wat kan ik doen?

Als je bestelstatus aangeeft dat een product is bezorgd, maar je hebt niets ontvangen, maak je dan geen zorgen. Lees hier wat je kunt doen.

Ten eerste natuurlijk onze excuses voor het ongemak. Als een artikel zoek is geraakt, neem dan contact op met onze klantenservice om het probleem uit te leggen.

Je kunt dit doen door het sturen van een [e-mail] (mailto: contact.webshop@kitchenaid.com) of door te [bellen naar](tel: 0080038104026). (Op dit gratis nummer krijg je ondersteuning in je eigen taal. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur)

Wat gebeurt er nu?

Ons team zal een vervangend product naar je toesturen.

Was dit artikel nuttig?
top
Selecteer een ander product

Vergelijken

Producten vergelijken

U kunt niet meer dan 3 producten kopen. Verwijder een product voordat u een ander product toevoegt.